Római hétvége

Róma péntek délutántól hétfő reggelig. A lényeg benne volt, a többiért meg visszamegyünk!

Hirdetések

Könyvajánló

Nyelvtanulás

Olaszországi utazások

Linkek

Utazás Rómába

2008.07.20. 12:19 - keresztényutazó

Címkék: repülés utazás szállás róma repülőtér városnézés termini városlátogatás diákszálló fiumicino

Péntek dél körül indult a gépünk. Még időnk sem volt élvezni az utazást -jobban mondva nekem nem jutott erre időm, mert az útitársam félve markolta a karfát egész úton :) -, már szálltunk is le. Egy megjegyzés azoknak, akik szintén repülővel mennek: a horvát tengerpart csodálatos felülről!

A Fiumicino reptérről nem túl bonyolult dolog a városba jutni, a Leonardo express bevisz a Termini pályudvarra egy fél óra alatt. Térkép kézbe, szálláskeresés. A szállásunk egy diákszálló, nem volt messze a pályaudvartól, de mivel a Termini nem kicsi, természetesen nekünk sikerült az ellenkező oldalon kijönni, ráadásul elég hátul, így -mivel tartottunk tőle, hogy ha újra bemegyünk, csak kevergés lesz belőle- röpke negyed órás körbesétálás után bevethettük magunkat a környező utcákba. Innen már könnyen megtaláltuk a Hostel Andrew-t. Mázlink volt, kétágyas szobába kerültünk. Szép tiszta, egyszerű kis szálló, de nem sokáig foglalkoztunk vele. A csomagok az ágyak mellett landoltak és már indultunk is várost nézni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csongi07 2008.07.29. 01:14:18

Hát ha megnőnek egy kicsit a törpék, és úgy jön ki, hogy megengedhetjük, elmegyünk "családi" nyaralásra Rómába :)
Bár én Angliára is vágyakozva gondolok vissza
Holnap megyek is Lottót venni :)

keresztényutazó · http://romaihetvege.blog.hu 2008.07.29. 07:47:35

Szia! Én nem bízom a lottóra! Ennél biztosabb akarok lenni a jövő évi nyaralásunkban, úgyhogy most "látástól-mikulásig"...tudod :)